Chilli Solbris Startet 7.Mai.2013 Del på Facebook Startet 7.Mai.2013 (redigert) Hei, har kjøpt en brukt Raymarine C120 Classic. Den har vært innfelt hos forrige eier og jeg trenger sårt en monteringsbrakett! Er det noen som kan grave i skuffer og skap og kontakte meg?? Redigert 7.Mai.2013 av Erikda (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
BjornLie Svart 7.Mai.2013 Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Hvorfor ikke felle den inn i Tresfjorden? Har en E120 classic og gjorde det med stort hell i egen båt. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Det beste hadde vært å få felt den inn. Problemet er at det er svært begrenset med plass til å felle inn. Men jeg vil nok prøve å klekke ut en løsning. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fjellbonden Svart 7.Mai.2013 Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Jeg har! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Vil du selge? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fjellbonden Svart 7.Mai.2013 Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Finne den først, så sender jeg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Glimrende!!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fusebox Svart 8.Mai.2013 Del på Facebook Svart 8.Mai.2013 Ellers så har Navy på Høvik et skap fullt av braketter til ymse plottere. De skal sikkert ha 500,- for en brakett de ikke brukte ved installasjon (les:null-kost), men det kan jo være verdt det om du ikke får tak i annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 8.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2013 Da har jeg fått tak i brakett. Navn skal få besøk uansett, de har masse leketøy for gutter! :D Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
thaugv Svart 8.August Del på Facebook Svart 8.August Er det noen som fortsatt har brakett til C120W?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.