Sturee Startet 9.Mai.2013 Del på Facebook Startet 9.Mai.2013 Hei! har lyst til å skaffe meg en havnekalesje til min Dateline bikini 15. Lurer på hvem i austagder som kan ordne noe slikt til en rimelig pris? har hørt med H søm A og engbråten multisøm, H søm A kunne lage den for 3500kr + moms, synes det ble litt dyrt. Engbråten multisøm kunne lage den for 2000kr men hadde ikke tid før i september. Noen som har tips til andre steder jeg kan kontakte? Mvh Håkon Sitér dette innlegget Link to post
Sim1 Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Hei Det er en Trond Helle som jeg vet syr kalesjer, han bor på Eydehavn om jeg ikke husker feil. Vet ikke tlf, men det finner du;) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Tusen takk for tips, fant nummeret så skal høre med han! :) Noen flere som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
JoachimogMalene Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Heisann. Vi har bestilt hos Sør søm nede på Staubø. Ho skulle ha ca 8000,- for kalesje til vår Sandvik 25. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
cektopa Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Hei, ny her idag jeg, men så plutselig posten din. Jeg fikk en til å sy det opp på Birkeland. Det var privat og han gjorde en billig og god jobb. Eneste problemet er jeg ikke husker hva han heter. Men kjenner du noen fra Birkeland vet de sikkert hvem det er;) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Tusen takk for tips! Kjenner desverre ingen fra birkeland. Men har sendt en e-post til sør søm :) Sitér dette innlegget Link to post
Terje Nes Svart 15.April.2015 Del på Facebook Svart 15.April.2015 Kan anbefale Trond Helle! Tok 1,5 uke fra jeg ringte å lurte på om han kunne sy Havnekalesje til båten min til jeg fikk den ferdig! Han hadde heller ikke mal til min båt, så han måtte lage ny mal i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
sun fun Svart 15.April.2015 Del på Facebook Svart 15.April.2015 Her er Nr til han på Birkeland. Faby Møbeltrekk og Gardiner - Møbelverksted Birkeland / Aust-Agder Mobiltelefon: 99268803 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.