Lars jonas Startet 9.Mai.2013 Del på Facebook Startet 9.Mai.2013 jeg skal holder på med båtpussen og skal fjerne bunnstoffet, er det noen som vet en effektiv måte uten å bruke kjemikalier ? Sitér dette innlegget Link to post
4-Stroke Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Skrape og evt multisliper. Effektivt er det dog ikke. Jeg brukte vel over 2 uker på min 19-foter. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Hvorfor skal du fjerne det? Som regel holder det med lett pussing før neste lag legges på. Kun hvis du har tykke lagg med dyp flassing trenger du en ekstra omgang med slipemaskin. Jeg går over min 36-foter på en time eller to... Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.