Julianj98 Startet 9.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2013 Hei har en ny suzuki df 15. Holder fortsatt på med innkjøring,men hvis jeg prøver på full gass så kommer det en ulyd ( høres ut som man popper popcorn inni dekselet) og deretter slutter den å gå? Den stopper ikke den bare stopper slik at jeg må sette den i fri for så å gi gass igjen. Kan noen fortelle hva dette er for noe? Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 9.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2013 Går det an å gi full gass i fri? Bensintilførselen sjekket? Ventilasjonen til tanken er åpnet? Siden motoren din er helt ny, bør du kanskje sjekke sånt som ikke er under motordekselet, men vente med det til i morgen, og spørre forhandleren din? Sitér dette innlegget Link to post
ovsj56448 Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Har det samme problemet... https://baatplassen.no/i/topic/109289-suzuki-df-15-brs-ny-motor-turtall-alarm/ Løste det seg for deg? Sitér dette innlegget Link to post
Nor-dan 27 Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Turtallssperra som slår inn, du må bytte propell. Jeg fikk beskjed om at suzuki hadde byttet stigning på standard propellen midt i sesongen i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.