Jump to content

bytte til riktig tennplugg på johnson 115 hk 2-taktsmotor

Goodspeed

Recommended Posts

Pluggene på motoren min er moden for utskiftning. Jeg tenkte at det skulle være en smal sak - tennplugg er tennplugg. Men jeg finner ikke tilsvarende plugger som jeg har idag noen plass, ei heller i disse kryssreferansetabellene som finnes ifht alternative merker.

Det jeg har i dag er noen som heter bosch super R6 891. Noen som vet hvilke alternativ jeg kan bruke til disse pluggene?

Etterhvert som jeg har søkt litt rundt ser jeg også at bosch tilsynelatende ikke er gode valg for en totaktsmotor, stemmer dette?

Motoren min er en johnson 96 modell, totakts V4.

Alle tips og innspill tas i mot med takk!

Mvh

Goodspeed

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

takk for hjelpen, begge!

Sender deg en IM emmis, så kjøper jeg gjerne noen om du skulle ha noe til overs. Om ikke så tar jeg tipsene dine, Verado! :thumbsup:

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...