MaxiFlipper Startet 9.Mai.2013 Del på Facebook Startet 9.Mai.2013 (redigert) Hei alle sammen :-) Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med Flipper 640 DC? Jeg har konkrete planer om å kjøpe en (ny) slik med Mercury 150 EFI. Av ekstrautstyr er det bla. toalett med septik, kjøleskuff og ekstra forbruksbatteri. Jeg har også vurdert en Yamarin 65 DC men har etterhvert bestemt meg for 640 DC. Noen som har gode argumenter for å ombestemme meg? :-) Redigert 9.Mai.2013 av MaxiFlipper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Så en hos den lokale båtpusheren da jeg kjøpte Bellaen vår. Veeldig fin båt den Flipperen! Men noe for dyr for oss, desverre. Er vel på grensen til å bli en weekendcruiser, med toalett, kjøleskuff og forbruksbatteri montert? Flott kvalitet ser det ut til også, bare se den kraftige bøylen på toppen av vindskjermen, i stål! Sitér dette innlegget Link to post
MaxiFlipper Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Gratulerer med ny Bella, det er en fin båt det også! Når det gjelder utstyret så er dette allerede installert i båten jeg har tenkt å kjøpe, og det muliggjør absolutt weekendturer ja :-) Jeg er imidlertid litt engstelig for hvor mye ekstra bryderi septiken vil koste meg i bekymringer og arbeid.... Septiken ligger akter i båten, så det blir relativt lange slanger fra forpiggen og bak til tanken. Jeg vet ikke om det er noe å bekymre seg for? Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Ville ikke bekymret meg, bare tatt litt forhåndsregler, passet på tilstrekkelig skylling etter bruk, så ikke det blir en propp i slangen? Sitér dette innlegget Link to post
MaxiFlipper Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Ja det er sikkert lurt. Er det andre som har erfaring med denne båten, eller ev. med Flipper 670 DC som jo har vært på markedet litt lengre? Sitér dette innlegget Link to post
MaxiFlipper Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 Hei igjen :-) Er det ingen her som har Flipper 640 DC eller 670 DC? Sitér dette innlegget Link to post
rhaug Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 (redigert) Hei, jeg har en Flipper 670 DC. Kjøpt hos 3 Fot AS Vestfold levert 01.07.2013. Finishen på båten avviker vesentlig fra de båtene vi har sett på båtmesse og hos forhandler. Kvalitetskontrollen hos fabrikk og forhandler fremstår hhv svak og fraværende. Se bilder fra den nye båten min og døm selv: http://www.norpolrenhold.no/Flipper_kvalitet.htm :-( Ulykkelig nybåtkjøper Redigert 7.August.2013 av rhaug (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 (redigert) Dette var trist lesing rhaug! Men dette har du vel reklamert på... Dette hadde ikke jeg godtat på en ny båt.. den ser jo mer brukt ut enn min 10 år gamle båt husker Flipper som et solid merke på 80-90 tallet, fine linjer og solide skrog. 640 er jo en annen båt da enn 670 Redigert 7.August.2013 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Marwin Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Velkommen til forumet MaxiFlipper Trist at du ikke får skikkelig svar på det du spør om, men i stedet får usammenhengende skvalder om andre båter! Har sjøl vurdert Flipper 640. Noen som kjenne sjøegenskapene til Flipper 640 ?? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
rhaug Svart 16.August.2013 Del på Facebook Svart 16.August.2013 I forhold til mitt innlegg over vedr Flipper 670 DC: Forhandler 3 fot Vestfold AS tar tak i saken og lover å ordne opp!! Sitér dette innlegget Link to post
larole Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Vel, jeg har i alle fall bestilt en Flipper 670 DC med 200 Verado. Ekstra er septik, ekstra batteri, trimflaps, og noe jeg ikke husker i farten. En Raymarine E7 blir innfelt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.