Michaelsenc Startet 9.Mai.2013 Del på Facebook Startet 9.Mai.2013 Har ett problem med en tohatsu 25 4-takt 2008 modell. Funker helt fint på lavere turtall men når jeg har full gass og slakker av så stopper motoren opp og varsel lampen lyser og alarmen går. Noen som har en anelse på hva dette kan være som er årsak? På forhånd takk :) Sitér dette innlegget Link to post
JohTus Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Sjekka olje? Sitér dette innlegget Link to post
Michaelsenc Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Har sjekket olje, ren på farge og rett nivå. 3/4 på peile pinne Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Stopper den om du kjører den veldig sakte ned til tomgang? Sitér dette innlegget Link to post
Michaelsenc Svart 10.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 Jepp, stopper så og si alltid.. Men starter lett med en fang igjen. Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 10.Mai.2013 Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 Viss motoren kjøler som den skal og ellers går pent ville jeg prøvd å justere opp tomgangen. Kan prøve med ¼ tørn først Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Nei mah.......Jeg har en tilsvarende, bare 30 hk. Om lampa lyser er det noe galt. Se hva boka sier eller ring et Tohatsuverksted og hør. Si fra når du vet svaret da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.