bergie Startet 9.Mai.2013 Del på Facebook Startet 9.Mai.2013 Jeg er i ferd med å installere en Garmin Autopilot i båten. Denne skal kobles til turtelleren. Kikket på turtelleren, og den er lukket. Ingen koblingspunkter tilgjengelig. Tre ledninger går inn i boksen. Antar det er 12V, jord og giverdata (Fant noe info i en tråd lagt ut av Laholm for en tid tilbake). Hvordan kan jeg finne ut hva som er hva? Er også usikker på hvordan jeg kan koble meg på ledningene. Må kanskje bare avisolere et stykke, koble autopiloten på? Litt usikker på hva som er en god løsning her, så jeg håper dere kan gi meg noen tips. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Det er den oransje ledningen som er puls på turtelleren Sitér dette innlegget Link to post
bergie Svart 10.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 Takk for tilbakemeldingen. Da skal jeg forsøke det. Sitér dette innlegget Link to post
Snekkefart Svart 10.Mai.2013 Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 Hvis det er GPS/kartplotter koblet til piloten er det ikke behov for turtalsdata til piloten. Turtalsdata kobles for å gi piloten indikasjon om hastighet. Det får du da fra GPS/kartplotter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.