ADNOH Startet 10.Mai.2013 Del på Facebook Startet 10.Mai.2013 Vi har en Yamaha 25 2takt som er koblet til yamaha digitale knopmåler og yamaha digtal turteller. Turteller virker ikke lengre og jeg trenger et koblingsskjema for motoren for å finne ut av dette, kan noen hjelpe her? Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
ADNOH Svart 10.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 Er det ingen som har tips her? fant fargekoder på linken nedenfor, men skulle gjerne ha mer spesifikt skjema for min motor! http://www.maxrules.com/fixyamahawiring.html Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
Lars K Svart 11.Mai.2013 Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 Turtelleren får signal fra likeretteren via den grønne ledningen. Fargekodene på skjemaet stemmer nok med din motor,har hvertfall vært det på de Yamahaene jeg har sett på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.