Eksit Startet 29.Mars.2003 Del på Facebook Startet 29.Mars.2003 Heisann Motoren blir varm så snart det gis litt over halv gass. Det som skjer er at når motoren blir varm fyller ekspansjonstanken seg med kjøleværske og det er et sabla trykk der. Når jeg slakker på gassen renner kjølevæsken tilbake til normalt nivå. Noen som har en ide` ?? Problem 2. Når jeg kjører på marsjfart så merker jeg at båten har mye mindre fart en det den hadde i fjor. Er liksom ikke noe futt. Når jeg gir fullt fra marsj skjer det omtrent ikke noe som helst i motsettning til i fjor da motoren virkelig sparket i fra. Nå bare bobler det bak båten der det før var skikkelig slipp på sjøen. Hva er galt ? Eksit Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 29.Mars.2003 Del på Facebook Svart 29.Mars.2003 Kan det være en meget liten lekkasje fra sylinder til kjølevannsiden. Kjenner ikke motoren men toppakningen kan være en mulig plass. Den åpner seg mer når det blir temperatur på motoren, derfor det høye trykket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.