Baard Startet 11.Mai.2013 Del på Facebook Startet 11.Mai.2013 Hei, Har innsett at jeg ikke innehar håndlaget for å legge ny skottbekledning i akterkabinen på båten som nå er ribbet. Vi har gjort et forsøk, men det ser ikke bra ut. Så dermed må jeg få tak i en håndverker som kan gjøre jobben skikkelig slik at det blir bra. Noen som vet om firmaer som utfører slikt arbeid i Tjøme, Nøtterøy og Tønsberg området? Båten står på land på Tjøme, og arbeidet må nok utføres der båten står. Tips mottas med takk! Sitér dette innlegget /Baard Link to post
TwinCab Svart 11.Mai.2013 Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 Jeg ville spurt hos Huseklepp Modellverksted Sitér dette innlegget Link to post
Amorøsa Svart 11.Mai.2013 Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 Kalesjemakeren på Mågerø Marina. Iraner men sabla flink, du vil ikke bli skuffet. Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 Hei. Takk for tips. Jeg stikker ned til kalesjemannen på Mågerø på mandag og hører med han. Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.