Bekko Startet 12.Mai.2013 Del på Facebook Startet 12.Mai.2013 Satte båten på sjøen i går, da jeg var kjørt en 10 min tid. Fikk jeg alarm , og observerte att drevet sto på -5. Da kjørte jeg på sakte fart hjem , og da jeg fortøyde båten så jeg att det fløt olje rundt båten. Jeg observerte att trimslangene var litt sprukket før jeg sjøsatte , så jeg tenkte på å skifte før jeg satt båten ut. Men det gjorde jeg altså ikke , er det noen her inne som har skiftet disse. Jeg vil bare skifte slangene ute , da slangene innvendig er helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 12.Mai.2013 Del på Facebook Svart 12.Mai.2013 Du burde kanskje skrive hvilket drev du har. Volvo Penta har levert både single prop og duo prop drev i mange tiår og da er det vanskelig å forstå hvilket det gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Bekko Svart 12.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2013 Beklager det er et DPH drev 2006 modell Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 12.Mai.2013 Del på Facebook Svart 12.Mai.2013 Byttet mine denne uka. Ble tatt i forbindelse med reklamasjonssak med eksosrør. Om eg får slanger på garanti gjenstår å sjå. 2008 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.