Harald11223 Startet 13.Mai.2013 Del på Facebook Startet 13.Mai.2013 Hei alle sammen :) Har planer om å montere opp et stereoanlegg i min 12 fots gummirib når jeg har en strømkilde klar. Men jeg er veldig usikker på hvordan høytalere jeg skal ha, hvordan spiller jeg skal ha og hvordan jeg i det hele tatt kobler de opp. Viktig at de spiller høyt og bra. Prisklasse har jeg ikke tenkt så mye på, 2000 + / -. Tenkte dere kunne komme med forslag til "pakker" dere syntes passer og hvordan man evt. kobler det opp:) Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 13.Mai.2013 Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 jeg var på maritim idag og så de hadde pakke med cd spiller og høytalere til 2000 kr. tåler litt vann men er usikker på lyd kvaliteten :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 13.Mai.2013 Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 Om du bestiller fra ebay får du mye billigere og bra pakker. Søk på f.eks pyle marine.. Det ser brukbart ut. Vurderer det selv. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Retox_93 Svart 13.Mai.2013 Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 Boomblaster... Slepper du ledninger og alt det styret. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 13.Mai.2013 Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 (redigert) Boomblaster har jeg prøvd selv, ender med at du aldri gidder å ta den med ut likevel. Du får ikke noe som spiller ordentlig bra til 2000kr. skal du ha god lyd må du til med ekstra bassforsterker og subwoofer som koster 2-3000 til. Hadde lignende båt som deg (330) og jeg droppet det da det ikke var noen bra plass å montere det, for mye styr med montering og opplegg av elektrisk og for dyrt til at det var verdt det. pg skal du til med stereo bør du sette inn et voltmeter også, dumt å spille til batteriet går så lavt at det tar skade av det, og nytt batteri er dyrt. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et par music angel høyttalere eller noe lignende. like god lyd og spiller nesten like høyt. Finn en måte å feste de, som noe borrelåstape eller noe. da trenger du ikke bekymre deg for at de blir stjålet eller ødelakt av å være ute. slipper å koble opp også og kan ta de med deg på land. Myyye billigere er det og! Er ikke lenge du gidder å kjøre 350 rib uansett, tar ikke lang tid før du heller vil ha noe større. Ville heller spart fastmontert stereo til da. Redigert 13.Mai.2013 av Sturee (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.