MarexSuncab_FD Startet 13.Mai.2013 Del på Facebook Startet 13.Mai.2013 Har en marna 5hk H motor, hvor det i dag går et drivstoffrør fra kobbertanken (henger oppunder dekk) og til forgasser. Dette røret er modent for utskiftning, men det er i dag en blanding av rør og slange. I nærheten av forgasser går røret over til slange. Mitt spørsmål er om jeg kan bytte ut til en slange som går fra tenkt til forkasser. Denne tenker jeg skal gå under dørkplatene og til forgasser. Det er i dag ca 20 cm høydeforskjell fra underside tank til forgasser. Vil det være problematisk å ha en slange på, og bør jeg koble på en sånn pumpeblære på slangen slik man ofte har på portable slanger og påhengsmotor? Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 13.Mai.2013 Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 Ikke no'problem å bytte til slange, og du trenger ikke blæra. Vekta på bensinen er nok til å skape nødvendig trykk mot forgasseren... Bare å bytte. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.