At-le Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Hei. Hvor finner jeg egen hjemmeside Skilsø 750 club ?? Quote Link to post
BigCatch Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Aner ikke, men det skal finnes en lite"sekt" i Vestfoldområdet for båttypen, FFFSE tror jeg de kalte seg.. En del av disse er aktive her på forumet, ikke sant Thor?? Kanskje noen er kompetente/kallet til å lage en webside?? Kjekk båt i allefall, gleder meg til sjøsetting 16/4. Quote Link to post
Slagskibet Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Menigheten befinner i Vestfold,men ikke bare liker vi Skilsø 750 vi liker jammenimeg Volvo Penta også De førnøyde eierene er Geir S og aanton og megselv. Alle 3 Slagskipene er utstyrt med TAMD 31 motoren. Aantons båt er utstyrt med hydraulisk ankervinsj og i vinter har han hydraulisk baugpropell under montering. Vi har snakket on å møtes på et høvelig sted for å gjøre gjensidige inspeksjoner. Det hadde jo vært hyggelig om du også var rundt Vestfold et sted. 2 av båtene ligger på Tjøme og 1 i Stokke. Også hadde det vært hyggelig om Big Catch kunne rive seg løs og dra i østerled. Foreningen For Fornøyde Skilsø Eiere har hjerterom og plass noen hjemmeside for Skilsø vet jeg ikke om men har syslet litt med tanken på å spørre Amorøsa om hjelp,men det blir isåfall bare en enkel hjemmeside. Tviler sterkt på Skilsø 750 interessen er så stor at et opplegg som Lars H. har for Saga kan forsvares. Quote Link to post
Amorosa Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 tanken på å spørre Amorøsa om hjelp,men det blir isåfall bare en enkel hjemmeside. <{POST_SNAPBACK}> Kom igjen Thor og spør Quote Link to post
Geir Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Noen hjemmeside for Skilsø vet jeg ikke om men har syslet litt med tanken på å spørre Amorøsa om hjelp,men det blir isåfall bare en enkel hjemmeside. Tviler sterkt på Skilsø 750 interessen er så stor at et opplegg som Lars H. har for Saga kan forsvares. <{POST_SNAPBACK}> Har ikke tenkt å lage en hjemmeside unikt for Skilsø 750, men har akkurat kjøpt meg ett domene, og startet tanken med å prøve meg på noen (enkle) hjemmesider. Det vil da bli viet en del plass til båten (Skilsø750). Inntil videre kan du i hvertfall se ett bilde på Min side Geir Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.