At-le Startet 3.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2005 Hei. Hvor finner jeg egen hjemmeside Skilsø 750 club ?? Sitér dette innlegget Link to post
BigCatch Svart 3.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2005 Aner ikke, men det skal finnes en lite"sekt" i Vestfoldområdet for båttypen, FFFSE tror jeg de kalte seg.. En del av disse er aktive her på forumet, ikke sant Thor?? Kanskje noen er kompetente/kallet til å lage en webside?? Kjekk båt i allefall, gleder meg til sjøsetting 16/4. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 3.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2005 Menigheten befinner i Vestfold,men ikke bare liker vi Skilsø 750 vi liker jammenimeg Volvo Penta også De førnøyde eierene er Geir S og aanton og megselv. Alle 3 Slagskipene er utstyrt med TAMD 31 motoren. Aantons båt er utstyrt med hydraulisk ankervinsj og i vinter har han hydraulisk baugpropell under montering. Vi har snakket on å møtes på et høvelig sted for å gjøre gjensidige inspeksjoner. Det hadde jo vært hyggelig om du også var rundt Vestfold et sted. 2 av båtene ligger på Tjøme og 1 i Stokke. Også hadde det vært hyggelig om Big Catch kunne rive seg løs og dra i østerled. Foreningen For Fornøyde Skilsø Eiere har hjerterom og plass noen hjemmeside for Skilsø vet jeg ikke om men har syslet litt med tanken på å spørre Amorøsa om hjelp,men det blir isåfall bare en enkel hjemmeside. Tviler sterkt på Skilsø 750 interessen er så stor at et opplegg som Lars H. har for Saga kan forsvares. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 4.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2005 tanken på å spørre Amorøsa om hjelp,men det blir isåfall bare en enkel hjemmeside. <{POST_SNAPBACK}> Kom igjen Thor og spør Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 4.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2005 Noen hjemmeside for Skilsø vet jeg ikke om men har syslet litt med tanken på å spørre Amorøsa om hjelp,men det blir isåfall bare en enkel hjemmeside. Tviler sterkt på Skilsø 750 interessen er så stor at et opplegg som Lars H. har for Saga kan forsvares. <{POST_SNAPBACK}> Har ikke tenkt å lage en hjemmeside unikt for Skilsø 750, men har akkurat kjøpt meg ett domene, og startet tanken med å prøve meg på noen (enkle) hjemmesider. Det vil da bli viet en del plass til båten (Skilsø750). Inntil videre kan du i hvertfall se ett bilde på Min side Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.