Scand queen Startet 15.Mai.2013 Del på Facebook Startet 15.Mai.2013 tenkte og starte en liten tråd med prosjektet mitt... revet ut alt som er av "spant"?? er det det dere kaller det? var råte i alt under dørken.. her kommer noen bilder: https://baatplassen.no/bildearkiv/47/47930/20130515_163037.jpg hh her er alt som er revet ut av båten.. sikkert blitt kvitt 300kg med råta+en vanntank som var helt full i vann... skal bli godt og få en "lett båt igjen her er alt kappet helt ned.. i morgen skal vi begynne og støpe inn nye forsterkninger.. på tvers og langs:) tømte av litt bensin fra tanken i en kanne det var 2 liter "ny" bensin i.. den fra tanken i båten ligger tjukkt på bunnen.. rart den gikk i fjor sommer.. hva er dette? som er støpt inn i bunnen på båten i motorrommet.. er olje nedi den.. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 15.Mai.2013 Del på Facebook Svart 15.Mai.2013 Giver for ekkolodd, sannsynligvis? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Scand queen Svart 15.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2013 aha..skjønner.. ja det kan det nok være ja:) her er båten:) Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 21.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2013 her begynner spanten og ta form.. fin utsikt fra båten:) nå gjenstår det bare og pakke spanten inn i glassfiber.. ny kalesje er bestilt idag fra Burkerud båt og motorservice:9 noen som har no erfaringer fra dem? fikk en bra pris der så valgte dem.. Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 21.Mai.2013 Del på Facebook Svart 21.Mai.2013 Skal bli kjekt og følge med på, var mitt andre prosjekt det, og fikse og forandre på en slik båt. Men ser på ungene at det har blitt en del år siden Var langt fra så mye arbeid, da. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 21.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2013 takker for det.. byttet til meg båten i fjor.. og fikk den billig.. men da viste jeg ikke att det var såå mye råta i gulvet.. men har god hjelp av en go kompis så om en mnd tid har vi planer om og sjøsette...håper vi rekker det og ikke støtter på no mer utfordringer.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 26.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2013 h her er sidepanelet.. ikke veldig fornøyd med finishen der så måtte gjøre no:) sånn ser dem ut nå.. mer fornøyd med den finishen:) måtte bare slenge med dette bilde.. tragisk med flommen på østlandet:( her fra frognerstranda i nes... Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 29.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Ja i morgen begynner støpinga av spanten i båten, plater og bunn på båten er slipt ned med grovt papir for best mulig heft av polyestern.. inredninga er malt og klar så nå gjenstår bare støping, maling av nystøpt glassfiber, ny dørk og koble opp det elektriske i motorrommet.. samt en skikkelig motorvask av begge motora:) helgen for meg begynner i morgen og skal tilbringes i båten nede ved elva sammen med grillen, pilsen, masse arbeidslyst og en go kompis:) shipohoi:) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Ikke mange 22 fotere som har twin installasjon :) Hvilke motorer er det? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Scand queen Svart 29.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Det er 2x130hk bmw motorer:) Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Hvordan ble det her til slutt da? Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 22.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2014 Glemte og legge ut ferdig resultat. Men båten ble ferdig i fjord høst. Rakk ett par helgeturer oppover mjøsa og alt fungerte perfekt.. kan prøve og få tatt no bilder i nærmeste fremtid:)må vell snart begynne med vårpussen:) Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 30.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2014 Da har jeg begynt med bygging av nytt dashbord med nye instrumenter og diverse.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 30.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 30.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2014 Sånn blir det det nye.. blir mye instrumenter med 2motorer:) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 30.Mars.2014 Del på Facebook Svart 30.Mars.2014 h her er sidepanelet.. ikke veldig fornøyd med finishen der så måtte gjøre no:) sånn ser dem ut nå.. mer fornøyd med den finishen:) Kult prosjekt! Dette blir knallbra! Likte løsningen med det teppet. Hvor er det kjøpt? Filtbakside eller gummibelegg? Hva brukte du av lim? Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 30.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2014 Ja artig prosjekt.. men mye jobb med gammel båt.. teppene kjøpte jeg i svergie. Husker ik helt hvor. Kjøpte ei båtte med tekstillim og smørte ett godt lag med rulla:) ble fornøyd med finishen.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.