Scand queen Startet 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2013 Har 2 bmw 130hk motoret i båten min.. hvordan propeller lønner det seg og bruke? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Her mangler det noen inngangsverdier. Hva er forventet toppfart for denne kombinasjonen båt/motor? Hvilken utveksling og hva slags drev? Hvilken diameter er tilgjengelig til disse drevene? Ved Hvilket turtall yter disse motorene 130hk? Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 16.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Utveksling vet jeg ikke. Hvordan finner jeg ut det? Tror det var ved ca 3800rpm dem yter 130hk. Og er zf drev.. hjelperdet noe? Hadde håpet på toppfart opp mot ca 29knop.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 16.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Det er nesten som å spør: Hvor mange runder er det på Bislet? Folk må jo få greie på hva slags båt det er, hvor tung den er, hva slags utveksling det er på drevet, (hvis ikke du vet det, så finn utav det først) og kanskje hva slags propeller som sitter der idag. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Chiefengineer Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Iht. spørsmålet blir jeg fristet til å svare: Enten stål eller aulminiumspropeller. Men når det gjelder stigning/størrelse er det helt umulig å svare videre på. Forsøk en propellkalkulator. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.