tom-ass Startet 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2013 Hei. Jeg har navionics på iPhone/ipad og Samsung nettbrett. Storsjøen i Odalen har aldri før vært med på den appen, men var en liten tur ute nå og satte på navionics på iPhone for å måle farten min og jammen var Storsjøen tegnet på, med grunner, øyer og det meste. Fant deretter frem nettbrettet, men der var det ikke noen Storsjø i hele tatt. Noen som kan forklare meg dette? Er det to forskjellige program siden det er to forskjellige system? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 16.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Hei igjen. Når jeg kom hjem nå så prøvde jeg på iPad, men heller ikke der er Storsjøen. Er altså kun på iPhone det virker. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
olpi Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Kanskje på på mobiltlf? Apple & Android? Versjonen for brett er vel litt annerledes.. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Vel har sett at det er forskjeller! Her hjemme hos meg er to av fjordens staker ikke med på I-padden men på androiden er de med! så kan vi jo bare lure Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.