Aaserud Startet 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2013 Hei - er det noen som vet om det går å få inn kart på en eldre Garmin som har kartbrikke? (ikke SD kort) den heter Garmin 2210 og tar ikke SD kortHar kun kart for vestlandet - jeg skulle hatt inn oslofjorden - Mandal - smögen Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Snakk med http://mjosservice.no, de kan skaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 17.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2013 Har du 2210c? Fargeskjerm.... Jeg byttet inn kart til en slik på Seatronic i Moss for 2 år siden... Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 17.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2013 Har du 2210c? Fargeskjerm.... Jeg byttet inn kart til en slik på Seatronic i Moss for 2 år siden... Er det meg du spør? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Aaserud Svart 17.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2013 Takker for tips - har ikke henta båten ennå så jeg er ikke sikker på hva slags type det er. Tror den er levert med båten fra statene i ca år 2000 Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 17.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2013 Er det meg du spør? :-) Nei, Aaserud :) Takker for tips - har ikke henta båten ennå så jeg er ikke sikker på hva slags type det er. Tror den er levert med båten fra statene i ca år 2000 Sikkert med farger... Bluechart brikke 041 kjøpte jeg der med innbytte i den gamle kartbrikken fra vestlandet Ring og hør. De er veldig serviceminded Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.