Aaserud Startet 16.Mai.2013 Del på Facebook Startet 16.Mai.2013 Hei - er det noen som vet om det går å få inn kart på en eldre Garmin som har kartbrikke? (ikke SD kort) den heter Garmin 2210 og tar ikke SD kortHar kun kart for vestlandet - jeg skulle hatt inn oslofjorden - Mandal - smögen Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 16.Mai.2013 Del på Facebook Svart 16.Mai.2013 Snakk med http://mjosservice.no, de kan skaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Har du 2210c? Fargeskjerm.... Jeg byttet inn kart til en slik på Seatronic i Moss for 2 år siden... Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Har du 2210c? Fargeskjerm.... Jeg byttet inn kart til en slik på Seatronic i Moss for 2 år siden... Er det meg du spør? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Aaserud Svart 17.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Takker for tips - har ikke henta båten ennå så jeg er ikke sikker på hva slags type det er. Tror den er levert med båten fra statene i ca år 2000 Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Er det meg du spør? :-) Nei, Aaserud :) Takker for tips - har ikke henta båten ennå så jeg er ikke sikker på hva slags type det er. Tror den er levert med båten fra statene i ca år 2000 Sikkert med farger... Bluechart brikke 041 kjøpte jeg der med innbytte i den gamle kartbrikken fra vestlandet Ring og hør. De er veldig serviceminded Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.