Jump to content

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN

WGM36

Recommended Posts

On 5/17/2019 at 3:47 PM, Hakkannen said:

Hos meg var russen på ubedt besøk i natt. Heldigvis var dette snill (og veldig stillferdig) russ som hadde som formål å pynte båten, jeg merket ingenting der jeg lå og sov?

Veldig sansen for denne russen! Kjempebra og eksempel til etterfølgelse for de som står utenfor halve natta med 150" med bass på full trøkk. Pynting er bra! 

Gratulerer med overstått fra kiosk-generalen! Ble ikke noe båttur dette året da vi hadde apekatten. Hver sin tur! 

IMG-33de2c48065a614eb57e323afec0bc58-V.jpg

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

Sjøbliss skrev 34 minutter siden:

Veldig sansen for denne russen! Kjempebra og eksempel til etterfølgelse for de som står utenfor halve natta med 150" med bass på full trøkk. Pynting er bra

Ja, disse det gjelder er det jeg vil si er blant kremen av norsk ungdom, morro skal de ha, men ikke slik at det går på bekostning av andre:thumbsup: Stolt lærer!

• 3 år senere...
  • 11 måneder senere...

Mon tro om det finnes noe norsk eksilmiljø i Istanbul og om de i såfall har noe arrangement i dag.  Det later dessverre ut til at alt av norske flagg ombord er overdimensjonert, på en dag som dette kunne jeg godt tenkt meg å gå i land og ha et diskret lite norsk flagg festet i skjorta eller til ryggsekken.

Hvor var jeg forrige 17. mai mon tro? (edit: kjekt å kunne se tilbake på fotosamling, samt "kapteinens dagbok".  Båten var i Lisboa, jeg var med min datter på Grorud).

En av de rareste 17-mai-båtfølelsen jeg hadde var i Strömstad under Covid, satt på bakeri/konditori tilsynelatende som eneste nordmann, det var fullt av norske flagg i konditoriet, og plutselig kom det en dame i full bunad inn i bakeriet.  Det var spesielt, og litt koselig :-)

Håper at noen kan poste noen fine nasjonaldagsbilder her som jeg kan kose meg med mens jeg er i eksil. :-)

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...