Hakkannen Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Gratulerer med dagen Hos meg var russen på ubedt besøk i natt. Heldigvis var dette snill (og veldig stillferdig) russ som hadde som formål å pynte båten, jeg merket ingenting der jeg lå og sov? Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Bedre i Skagen. Stille og varmt og rimelig godt øl ? ? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Gratulerer med dagen! Feirer om bord! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KongKing Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Mye folk på Oscarsborg denne 17. mai ???? Sitér dette innlegget Link to post
mingebretsen Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 (redigert) Tur til nabobygda Fresvik for feiring i dag. Flat fjord og varmt vær. Hærlig. Gratulerer med dagen Redigert 17.Mai.2019 av mingebretsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 On 5/17/2019 at 3:47 PM, Hakkannen said: Hos meg var russen på ubedt besøk i natt. Heldigvis var dette snill (og veldig stillferdig) russ som hadde som formål å pynte båten, jeg merket ingenting der jeg lå og sov? Veldig sansen for denne russen! Kjempebra og eksempel til etterfølgelse for de som står utenfor halve natta med 150" med bass på full trøkk. Pynting er bra! Gratulerer med overstått fra kiosk-generalen! Ble ikke noe båttur dette året da vi hadde apekatten. Hver sin tur! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Hakkannen Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Sjøbliss skrev 34 minutter siden: Veldig sansen for denne russen! Kjempebra og eksempel til etterfølgelse for de som står utenfor halve natta med 150" med bass på full trøkk. Pynting er bra! Ja, disse det gjelder er det jeg vil si er blant kremen av norsk ungdom, morro skal de ha, men ikke slik at det går på bekostning av andre Stolt lærer! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2023 (redigert) Gratulerer med dagen til alle på Båtplassen 2023. Redigert 17.Mai.2023 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Pequod Svart 17.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2023 Gratulerer med dagen fra gjestehavna i Strömstad! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Roger jo Svart 17.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2024 Gratulerer med dagen på land og sjø. Hipp hurra for 17. mai 2024 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
tobixen Svart 17.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2024 Mon tro om det finnes noe norsk eksilmiljø i Istanbul og om de i såfall har noe arrangement i dag. Det later dessverre ut til at alt av norske flagg ombord er overdimensjonert, på en dag som dette kunne jeg godt tenkt meg å gå i land og ha et diskret lite norsk flagg festet i skjorta eller til ryggsekken. Hvor var jeg forrige 17. mai mon tro? (edit: kjekt å kunne se tilbake på fotosamling, samt "kapteinens dagbok". Båten var i Lisboa, jeg var med min datter på Grorud). En av de rareste 17-mai-båtfølelsen jeg hadde var i Strömstad under Covid, satt på bakeri/konditori tilsynelatende som eneste nordmann, det var fullt av norske flagg i konditoriet, og plutselig kom det en dame i full bunad inn i bakeriet. Det var spesielt, og litt koselig :-) Håper at noen kan poste noen fine nasjonaldagsbilder her som jeg kan kose meg med mens jeg er i eksil. :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Faxen Svart 17.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2024 God 17. mai om du er på fjell, by eller land, til alle sammen. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Blouberg Svart 17.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2024 Gratulerer med dagen fra Son gjestehavn. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.