grawis Startet 17.Mai.2013 Del på Facebook Startet 17.Mai.2013 (redigert) Jeg lurer på om det er noe jeg ikke har skjønt, men finnes det noen annen løsning for å feste luftslange til Webasto på enn å bruke slangeklemme? Skjøtestykker og Y-forgreinere sitter jo som støpt, men dette med å få slangen til å sitte ordentlig på selve varmeren synes jeg er et verre prosjekt. Redigert 17.Mai.2013 av grawis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Det bruker å være nokre små mothaker på kanten av stussen på webasto. Uansett, slangen sitter godt der med vanlig slangeklemme. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
grawis Svart 18.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2013 Det bruker å være nokre små mothaker på kanten av stussen på webasto. Uansett, slangen sitter godt der med vanlig slangeklemme. Hmm, det er det jeg har opplevelsen av at den ikke gjør. Har nettopp kjøpt ny Webasto, tightet til slangeklemma før jeg startet den opp, satt helt fint. Så lar jeg Webastoen gå varm og god, da har slangeklemma utvida seg, og slangen er bevegelig. Men så tør jeg ikke å tighte til slangeklemma når den er varm, for hva skjer da når den blir kald? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 18.Mai.2013 Del på Facebook Svart 18.Mai.2013 ......, for hva skjer da når den blir kald? Da sitter den nok enda bedre! Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 18.Mai.2013 Del på Facebook Svart 18.Mai.2013 Du må skru slangeklemmen fast til du får deformert luftslangen litt. Da holder den seg på plass og mothakene på varmeren virker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.