Maika Startet 4.Mars.2005 Del på Facebook Startet 4.Mars.2005 Jeg trenger et 4 meter langt eksosrør til min Wallas 95DU. Dette har diameter 29/32 (tror jeg) og skal være bøyelig. (Denne Wallas-en tar luft fra rommet den står i, og eksosrøret har derfor ikke et ekstra innerrør til friskluft som mange andre.) Originalt Wallas-rør koster ca.250,- pr. meter, noe som jeg syns virker ekstremt dyrt. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne tilsvarende rør til rimeligere penge i Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
mad Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Noen som har forslag til hvor jeg kan finne tilsvarende rør til rimeligere penge i Oslo? <{POST_SNAPBACK}> Ja. et godt tips kan være å dra til tess butikken i drammen. Ett min fra der lierbommen var på e18 før.. De er hoved lager for mange tess butikker og har en million meter med forskjellige slanger liggende.. MAD Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 7.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 (redigert) Takk for svar, men det burde da gå an å få tak i dette i Oslo også? Røret jeg trenger er dette, men 150,- pr. meter syns jeg også virker rimelig dyrt.. Da jeg allerede fikk med 2 meter, kunne jeg kanskje nøye meg med å kjøpe 2 meter til og så spleise disse. Noen som har en ide om hva slags teip eller liknende jeg burde bruke som vil tåle varmen fra eksosen? (Og som ikke koster så mye at jeg like gjerne kjøper 4 meter med en gang ) Redigert 7.Mars.2005 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.Mars.2005 Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 Takk for svar, men det burde da gå an å få tak i dette i Oslo også? Røret jeg trenger er dette, men 150,- pr. meter syns jeg også virker rimelig dyrt.. Da jeg allerede fikk med 2 meter, kunne jeg kanskje nøye meg med å kjøpe 2 meter til og så spleise disse. Noen som har en ide om hva slags teip eller liknende jeg burde bruke som vil tåle varmen fra eksosen? (Og som ikke koster så mye at jeg like gjerne kjøper 4 meter med en gang ) <{POST_SNAPBACK}> Tror ikke du får det mye rimligere med mindre du kan kjøpe til engrospris gjennom et firma. Jeg hadde også kjøpt helt rør og ikke skjøtet det. Husk også at røret vil bli varmt, og at de finnes isolerte utgaver som sikkert er mye dyrere, men også sikrere. På dette bør man tenke mer på sikkerhet enn på å spare noen hundrelapper. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 7.Mars.2005 Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 Tess finnes også på Alnabru.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Herman Svart 7.Mars.2005 Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 (redigert) Da jeg allerede fikk med 2 meter, kunne jeg kanskje nøye meg med å kjøpe 2 meter til og så spleise disse. Noen som har en ide om hva slags teip eller liknende jeg burde bruke som vil tåle varmen fra eksosen? (Og som ikke koster så mye at jeg like gjerne kjøper 4 meter med en gang ) <{POST_SNAPBACK}> Du kan kjøpe deg en 10 cm lang rørstubb og bruke den som skjøtestykke, en stor slangeklemme fester det fleksible røret til rørstumpen. Funker som bare det ombord i Kornelia. Redigert 7.Mars.2005 av Lars_Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Maika Svart 9.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Ringte til Tess og andre, og de hadde bare avanserte rør til flere hundre kroner pr. meter, og siden jeg ikke har noen rørstubb liggende og måtte bruke litt tid på å finne det, så tok jeg den feige løsningen og bestilte 4 meter fra Maritim. Det betyr at jeg har to meter til overs dersom noen skulle ha bruk for dette.. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Ringte til Tess og andre, og de hadde bare avanserte rør til flere hundre kroner pr. meter, og siden jeg ikke har noen rørstubb liggende og måtte bruke litt tid på å finne det, så tok jeg den feige løsningen og bestilte 4 meter fra Maritim. Det betyr at jeg har to meter til overs dersom noen skulle ha bruk for dette.. <{POST_SNAPBACK}> At slanger og lign. er dyrt kan eg skrive under på.. 745 kr pr meter + mva for min eksos slange Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.