Herewego Startet 20.Mai.2013 Del på Facebook Startet 20.Mai.2013 Hva gjør jeg for å få dette blankt igjen? Dette er messigbeslag. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Prøv Autosol metallpolish, selges på tube i alt fra jernvarebutikker til bensinstasjoner. Det stoffet gjør underverker med sterkt oksiderte metallflater Trenger du større kvanta finnes også store bokser. Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Autosol vill neppe hjelpe.tror ikke det finnes noe å redde dette med annet enn nytt krombad og det regner jeg med er dyrt. Lage nytt i syrefast er vel beste løsning tror jeg Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Herewego Svart 20.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Glemte å nevne det, men jeg har prøvd autosol, får veldig liten effekt. Det ser ut for meg at skadene på platene er litt dype, man kan kjenne de. Usikker på om jeg må vannslipe dem eller noe slikt. Ønsker å unngå å sende dem til fornikling da det koster skjorta... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Fornikling er ikke så dyrt men det vil jo ikke holde særlig lenge. Det eneste som nytter er nok som nevnt ovenfor; lag nytt i syrefasr Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Herewego Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Noen som vet hvor jeg får dette tilpasset? (syrefast stålbeslag) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.Mai.2013 Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Det hjelper å opplyse hvor du bor, da får du sikkert et tips om et verksted i nærheten Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Herewego Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 -Selfølgelig! Jeg bor i Tønsberg.. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Mai.2013 Del på Facebook Svart 23.Mai.2013 Eøler enda bedre å si. Jeg bor selvfølgelig i Tønsberg ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.