Lady B Startet 20.Mai.2013 Del på Facebook Startet 20.Mai.2013 Min VP 40A har nå passert 6000 driftstimer. Den starter lett, går som en klokke og ryker ikke spesielt mye. Noen som vet hvor mange timer en kan forvente å få ut av en VP 40/41 ? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 (redigert) Du bør endre tittelen for ikke å få tråden stengt. F.eks: Hva er forventet levetid på VP 40/41? Mvh KK Redigert 20.Mai.2013 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Dette med levetid på dieselmotorer har været diskuteret ofte herinde. Det jeg har lært fra disse diskussioner er, at det svarer til at spørge om længden på en elastik. Det afhænger af service, brugsmønster, motortype, bådtype mm mm mm. Men selvfølgelig er der en forventet gennemsnitslevetid før man skal i gang med en større overhaling. Fra tidligere diskussioner er det fremhævet at en motor som din uden turbo godt kan gå op mod 8-10000 timer inden der skal større overhaling til. Den kan også bryde sammen i morgen... Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 41 serien : ca 10.000 timer etter hva jeghørte av en svenske som hadde snakket med VP da han kjøpte en 41a med 5000 timer på telleren Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.