Ficher Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 http://www.stavangerbaat.no/ ........... 1-3 april kan vi gå og drømme oss bort. Se om det er noe nytt og spennende til den nye båtsessongen. Quote Link to post
bjoris Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 http://www.stavangerbaat.no/ ........... 1-3 april kan vi gå og drømme oss bort. Se om det er noe nytt og spennende til den nye båtsessongen. <{POST_SNAPBACK}> Hvor stor er denne messa i forhold til f.eks Bergen - Arenum? Quote Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Careka Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Selvfølgelig større. Kom og se Quote Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.