GKN Startet 4.Mars.2005 Del på Facebook Startet 4.Mars.2005 Jeg har tatt ned all utvendig Teak (og pusser og lakker) i den sammenheng ønsker jeg tips om Rustfri Skruer. Dagens skru til Dollbord har tverrspor (for Flatjern) og siden det er dårlig tilgjengelighet (totalt 3-5 cm)ønsker jeg fortrinnsvis Rustfri Skruer som for tre som har Seksant hode eller stjerne. Hvis jeg får tak i sekskant hode kan skralle benyttes, det var drømmen. Dimensjon er 5*20 mm og antall er 24 stk. Har forespurt Tingstad og Astrup. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Hei, ser du har havn i Vestfold. Har du forsøkt hos Tønsberg Maskinforretning. De har et relativt greit utvalg i syrefast. Og selvfølgelig i løsvekt. Anbefales..... Lykke til! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Sigurd Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 fortrinnsvis Rustfri Skruer som for tre som har Seksant hode eller stjerne. Hvis jeg får tak i sekskant hode kan skralle benyttes, det var drømmen. Finner du bare stjerne er det vel ikke noe problem å bruke bits i skralla? Kan ikke hjelpe deg med ideer om hvor du kan finne syrefaste treskruer med sekskanthode, men kan du bruke stjerne av ett eller annet slag finnes det i bøtter og spann i Drammensområdet. Garantert handelsvare i Vestfold også. Skal du på messa i helga finner du kanskje skruene der, ellers 20% rabatt på dem hos seasea på Rudsletta. Regner med Swang på Lilleaker kjører messepriser også. Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 prøv å let etter skruer med torx spor. dette er jo mere og mere brukt, tilogmed terasseskruer har disse sporene nå , jeg mener wurth fører sånt... ? Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
TMe Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Nevnte skruer finnes med Torx og senkhode, men da kun som A2=rustfri (A4= syrefast). Kjøpt hos Jernia. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 De fleste byggesentre kan skaffe det meste hvis de gidder og sjekke med leverandørene sine Det handler om litt service for kunden ikke noe annet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.