zenior Startet 20.Mai.2013 Del på Facebook Startet 20.Mai.2013 Jeg har i dag demontert, rengjort og smørt opp starteren uten at dette hjalp. Det virker som om drevet går i inngrep på kransen, men at noe i starteren slurer... Sakte men sikkert begynner den å dra med motoren rundt. Leste en tidligere tråd som omtalte et "limt" tannhjul inne i starteren.. Kan være der problemet ligger.. føles nesten som starteren er utstyrt med clutch.. Spørsmålet er om jeg kan gå 100% ut fra at det er starteren som er problemet, og ikke startkrans/ svinghjul??? Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Det er en "enveis clutch" i starteren som skal skåne den om den ikke får trekt seg fort nok tilbake etter at motoren starter. Denne clutchen er det mest sannsynligvis som slurer. Sitér dette innlegget Link to post
zenior Svart 20.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Det er en "enveis clutch" i starteren som skal skåne den om den ikke får trekt seg fort nok tilbake etter at motoren starter. Denne clutchen er det mest sannsynligvis som slurer. Det henger på greip... da tar jeg sjansen og bestiller ny starter.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.