grawis Startet 20.Mai.2013 Del på Facebook Startet 20.Mai.2013 Ja, før jeg prøver sjøl ville jeg høre om det er noen som har prøvd seg på ovennevnte, å vaske bomtrekket i vaskemaskin...? Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 21.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2013 Virkelig ingen som har prøvd å vaske bomtrekk i vaskemaskin? Mon tro om jeg blir den første... Sitér dette innlegget Link to post
Iwrig2 Svart 21.Mai.2013 Del på Facebook Svart 21.Mai.2013 Legg det i badekaret med lunket vann og litt vanlig vaskemiddel noen timer, vask med myk børste, skyll godt, tørk, rent og fint. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 21.Mai.2013 Del på Facebook Svart 21.Mai.2013 Kommer jo an på hvor stor bom og vaskemaskin du har, ikke noen selvfølge at noen kan svare. Ville bare prøvd. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 21.Mai.2013 Del på Facebook Svart 21.Mai.2013 Noen maskiner tar 5kg tøy, andre tar 7kg, det finnes flere variasjoner. Er bomtrekket ditt tungt og har stort volum ville jeg brukt badekaret. Hvis det får god plass inni maskinen skader det ikke å prøve. Men er nok lurt å kjøre et meget skånsomt program, bomtrekk koster litt mer enn vanlige bukser Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.