Jump to content

Båtutstyr til båtplassens medlemmer

Skipper Båtløs

Recommended Posts

Via et firma jeg driver kan jeg skaffe båtutstyr til båtplassens medlemmer tl en "billig penge" har kontakt med det fleste grossister...unntatt elektronikk...send en melding, så skal jeg se om jeg kan hjelpe dere.

Via et firma jeg driver kan jeg skaffe båtutstyr til båtplassens medlemmer tl en "billig penge" har kontakt med det fleste grossister...unntatt elektronikk...send en melding, så skal jeg se om jeg kan hjelpe dere.

<{POST_SNAPBACK}>

BRA

Ønsker å få ny septiktank og deler til dette da jeg ikke spøker med slikt.

Hydraulisk styring er intressant!

Jeg har også sjekket grossist priser via katalog på jobben, og kan si at der har man bare doblet prisen ut til kunde i forhold til pris til forhandler :rolleyes:

Båtutstyr er billig, det har jeg bestandig sagt :yesnod:

Skal bli spennede og se hva du kan komme opp med av priser!

Hydraulisk styring er intressant!

Jeg har også sjekket grossist priser via katalog på jobben, og kan si at der har man bare doblet prisen ut til kunde i forhold til pris til forhandler :rolleyes:

Båtutstyr er billig, det har jeg bestandig sagt :yesnod:

Skal bli spennede og se hva du kan komme opp med av priser!

<{POST_SNAPBACK}>

Oppdaget at min business får 80% på kabler og ca 50% på alt annet innen elektromateriell. GROMT.

mvh johan

Har ikke fått sjekket det dere har forespurt på...har ikke vært på jobb i dag....ligger hjemme på sofaen med dryppene nese og feber. Kommer tilbake så snart jeg kan

• 2 years later...