Skipper Båtløs Startet 4.Mars.2005 Del på Facebook Startet 4.Mars.2005 Via et firma jeg driver kan jeg skaffe båtutstyr til båtplassens medlemmer tl en "billig penge" har kontakt med det fleste grossister...unntatt elektronikk...send en melding, så skal jeg se om jeg kan hjelpe dere. Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Kan du legge ut vareliste, hjemmeside eller eksempel på produkter og priser? Er nok mange som kan være interessert hvis det er gode produkter og gode priser... Sitér dette innlegget Link to post
teris Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Skal kjøpe båtsport kart, kan du levere det Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Flott.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
eysteind Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Dette kom nok litt for sent! Har sendte siste bestilling til maritim siste februar. Men kan du skaffe dekksluker på minimum 50X70cm? Kan også vere kvadratisk min. 70x70 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 4.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 har ingen hjemmeside...og båtsportkart...der ma jeg beklage Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 4.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Flott.... <{POST_SNAPBACK}> Sjekker dette på mandag Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 4.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Sjekker dette på mandag <{POST_SNAPBACK}> beklager dette svaret kom litt feil...skulle være til eysteind Sitér dette innlegget Link to post
futura Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Via et firma jeg driver kan jeg skaffe båtutstyr til båtplassens medlemmer tl en "billig penge" har kontakt med det fleste grossister...unntatt elektronikk...send en melding, så skal jeg se om jeg kan hjelpe dere. <{POST_SNAPBACK}> BRAØnsker å få ny septiktank og deler til dette da jeg ikke spøker med slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 5.Mars.2005 Del på Facebook Svart 5.Mars.2005 (redigert) Er det mange som ønsker båtsportkart så kan jeg sjekke ut dette? Tror jeg kan skaffe dette billig, men det kommer jo litt an på hvor mange, samt porto og annet... Redigert 5.Mars.2005 av Ankermann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Mars.2005 Del på Facebook Svart 5.Mars.2005 Hydraulisk styring er intressant! Jeg har også sjekket grossist priser via katalog på jobben, og kan si at der har man bare doblet prisen ut til kunde i forhold til pris til forhandler Båtutstyr er billig, det har jeg bestandig sagt Skal bli spennede og se hva du kan komme opp med av priser! Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 5.Mars.2005 Del på Facebook Svart 5.Mars.2005 Kan du skaffe lakk og slikt også? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
citroen Svart 6.Mars.2005 Del på Facebook Svart 6.Mars.2005 Og hydraulisk evt elektrisk trimplan? Sitér dette innlegget Link to post
JohanPaaSnippen Svart 6.Mars.2005 Del på Facebook Svart 6.Mars.2005 Hydraulisk styring er intressant! Jeg har også sjekket grossist priser via katalog på jobben, og kan si at der har man bare doblet prisen ut til kunde i forhold til pris til forhandler Båtutstyr er billig, det har jeg bestandig sagt Skal bli spennede og se hva du kan komme opp med av priser! <{POST_SNAPBACK}> Oppdaget at min business får 80% på kabler og ca 50% på alt annet innen elektromateriell. GROMT. mvh johan Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 7.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 Har ikke fått sjekket det dere har forespurt på...har ikke vært på jobb i dag....ligger hjemme på sofaen med dryppene nese og feber. Kommer tilbake så snart jeg kan Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 7.Mars.2005 Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 god bedring Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 8.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Kan du skaffe lakk og slikt også? <{POST_SNAPBACK}> Kan skaffe Hempelprodukter,men de avtalene de store kjedene har er det for dårlige priser Sitér dette innlegget Link to post
ares Svart 22.September.2007 Del på Facebook Svart 22.September.2007 Eletrisk toalett ???? Sitér dette innlegget Ares Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.