speydude Startet 22.Mai.2013 Del på Facebook Startet 22.Mai.2013 Skal skifte impeller på en Tohatsu M 40 D2. Noen som kan fortelle meg om man må skru løs noe annet enn de fire boltene på undervannshuset? Tenker da på om det går et gear-stag parallelt ned ved akslingen som må løsnes/skrus løs før man kan dra av undervannshuset? På forhånd takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 22.Mai.2013 Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Velkommen som medlemm Har du en zinkanode under der som du kan skru av? Mulig det er siste bolten, eventuelt en ny bolt som avdekkes ved å skru av anoden. Vær varsom så du ikke ødelegger en bolt som kan ha satt seg. -en kompis ringte meg forleden om en tilsvarende motor og problemstilling. Det er vel ikke deg vel, 2BVF? Sitér dette innlegget Link to post
speydude Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Nei, det var nok ikke meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.