Chilli Solbris Startet 22.Mai.2013 Del på Facebook Startet 22.Mai.2013 Jeg trenger en mast til min Tresfjord 29 AC. Det må være plass til topplanterne, ankerlanterne, radar 65 cm, VHF-antenne, GPS antenne og TV antenne. Samtidig skal ikke herligheten være for høy!! Ønsker fortsatt å komme under bruai Mossesundet... Har prøvd å legge ut annonse i markedet her men ingen respons. Så om det er noen som har eller som kan lage til en vettug pris ta kontakt!!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
sap_2000 Svart 22.Mai.2013 Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Hei :-) Søk på ScanStrut. De lagerfører master i mange varianter og materialer Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Jepp, har dem i bakhånd. tenkte jeg skulle se om det var noen som hadde noe litt n ærmere.... Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.