Jump to content

Skøyteprosjekt Hurum

Frank Smith

Recommended Posts

Imponerende arbeide! Jeg har en liten drøm om ett lignende prosjekt en gang i fremtiden, da mer som flytende hytte enn helårsbolig. Å se slikt arbeid bli utført med godt resultat av andre bidrar sterkt til å holde drømmen ved like til den dagen jeg har tid og råd til å starte på ett eget prosjekt. :thumbsup:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

• 1 måned senere...

Hei Frank,

Jeg ser du isolerer godt, men pass på at du får tilstrekkelig lufting mellom innredning og skrog nede. Hvis ikke kan du risikerer at båten råtner rundt deg uten at du vet noe....

Lykke til videre!

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Ja det blir godt med luft mellom skrog å isolasjon. satt inn mange lufte kanaler slik at det ikke skal bli stillestående luft. i tillegg skal jeg ha motor vifter som trekker lufta fra rommet mellom skrog å isolasjon. Blir nesten ventilasjon der da jeg har motor i gang, noe jeg gjør innimellom om vinteren :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...