Frank Smith Startet 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2013 (redigert) Drømmen om og bo båt blir realisert :) Bilder: https://plus.google.com/photos/105422052600403151365/albums/5867316377382374433 Redigert 22.Mai.2013 av Frank Smith (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Velkommen til BP,Frank. Vi er jo nesten bryggenaboer. Ser at det går fremover med deg. Legg gjerne ut noen data om båten din og hva du planlegger fremover. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
All In Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Morsomt å se bilder fra prosessen. Sikkert flere der ute som drømmer om å realisere det samme. Fint med fastboende båtnabo;-) Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Hei Frank, har fulgt prosjektet ditt (har båtplass vis a vis deg, men på brygga rett utenfor), og flott at du har husket på å ta bilder underveis. slikt blir moro å ha i ettertid. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kenneth 81 Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Imponerende arbeide! Jeg har en liten drøm om ett lignende prosjekt en gang i fremtiden, da mer som flytende hytte enn helårsbolig. Å se slikt arbeid bli utført med godt resultat av andre bidrar sterkt til å holde drømmen ved like til den dagen jeg har tid og råd til å starte på ett eget prosjekt. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Gew77 Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Morsomt å se hva som har foregått innomhus i "nabolaget":) Flott arbeid! Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Frank Smith Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 (redigert) Bor forsatt i en bygge plass, men kan ikke tenke meg enda å flytte på land :) Kom over et billig fryserskap, så nå kan jeg hamstre litt mat også. Fått lanterner og har fått VHF til å funke, så nå venter jeg på lisens på den, og for lese meg opp på VHF-sertifikat :) Redigert 24.Juni.2013 av Frank Smith (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Hei Frank, Jeg ser du isolerer godt, men pass på at du får tilstrekkelig lufting mellom innredning og skrog nede. Hvis ikke kan du risikerer at båten råtner rundt deg uten at du vet noe.... Lykke til videre! Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Frank Smith Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Ja det blir godt med luft mellom skrog å isolasjon. satt inn mange lufte kanaler slik at det ikke skal bli stillestående luft. i tillegg skal jeg ha motor vifter som trekker lufta fra rommet mellom skrog å isolasjon. Blir nesten ventilasjon der da jeg har motor i gang, noe jeg gjør innimellom om vinteren Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Morsomt å se hva som har foregått innomhus i "nabolaget":) Flott arbeid! Er det tillatt å banne i kirka; jeg synes den var flottere før, jeg ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.