Jump to content

Autoroute på Navionics mobile

mhemil

Recommended Posts

Problemet er om en data er kategorisert feil og autoruten legger kursen rett over et grunnt område.

Prøvde en Garmin sak for noen år siden, og den la ruta rett over Jeteen i drøbaksundet. Ikke imponert.

Blir liksom litt TomTom bilnavigasjon over det synes jeg, og den legger jo ruta rett som det er innom kjerreveier om den feilaktig er kategorisert som europavei....

Akkurat her mener jeg man gjør det bedre en maskinen :-)

Mvh. SAP

Jeg forsto heller ikke helt hvor Auto route dukket opp. Det viser seg at oppdateringen bare klargjør for det, men du må gå inn på oppdateringer i appen å kjøpe det som en tilleggsmodul. 35kr.. Synes personlig ikke den fungerte tilfredsstillende... Son-Sandspollen og Son-Hankø klarte den ihvertfall ikke, og litt klønete å bruke fordi den slår inn selv om man vil lage alt manuelt. Mulig det går an å deaktivere, har ikke testet så mye enda :smiley:

• 1 måned senere...
Guest Avmønstret#

Og husk nå for all del å slå det på igjen etterpå. Guttungen på 8 kjøpte "diamanter" for 7900,- i løpet av tre dager i et gratisspill på ipadda her i heimen. At et såkalt seriøst firma som Apple lar spillselgere pushe produkt rettet mot barn som åpenbart er til for å svindle skjønner ikke jeg noe som helst av. At svindelopplegg som dette i det hele tatt er lovlig i Norge skjønner jeg kanskje enda mindre av.

Alle betalingsløsninger hos Apple/Itunes er sagt opp og jeg har kjøpt Androidebrett som kun jeg selv og kona får bruke. Og når en først har tatt i bruk Locus så er ikke Navionics så aktuelt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...