Olav Andreas Startet 26.Mai.2013 Del på Facebook Startet 26.Mai.2013 Hei, har et lite spørsmål angående motorkraft til og bære min ISY 370 plastbåt på 180 kg, er 10 hk nok for og få den i plan? Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 26.Mai.2013 Del på Facebook Svart 26.Mai.2013 garantert Jeg ville prøvt på det Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Olav Andreas Svart 26.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2013 hvor mye gjør den da? Sitér dette innlegget Link to post
Stbotnen Svart 26.Mai.2013 Del på Facebook Svart 26.Mai.2013 Etter min mening er 9,9 for lite. Men det kommer selvsagt an på hvem som skal kjøre den. Har nettopp solgt vår båt til fordel for en rib som vi kan på badeplattformen vår. Uansett, det var en utrolig gøyal og bra båt. Men skal 2 voksne kjøre båten, er jeg nesten sikker på at den vil ha problemer med å komme i plan. Vi hadde 15 hk på vår, og det var også i minste laget med 2 voksne. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 26.Mai.2013 Del på Facebook Svart 26.Mai.2013 Husk at det er viktig å ha riktig propell også. (Jo større/tyngre båt jo mindre stigning må du ha som en "tommelfinger regel") Vekt og plassering av vekt er også viktig. Full tank plassert bak, to personer som sitter bak er eksempler på forhold som teller når du skal i plan. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.