førstebåteier Startet 26.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2013 Hei har i dag kjøpt en Johnsen 60 hk hvor styrekabelen skal gå igjennom ett rør på motor feste, jeg har filt med fil, "vasket" med 5-56 og latt det tørke og kjørt på med masse fett, kommer bare 10-15 cm inn så stopper det noen som har ett godt tips hvordan jeg skal gjøre dette???? har lirket i ett par timer nå uten reultat, (ja røret er åpent :-)) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 27.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2013 Hadde en 50hk Mercury med samme feilen. Er "bare" rust. Så du må nok jobbe litt mer med fil, roterende stålbørste eller hva du kan finne som passer. Jeg holdt på en liten stund fra begge sider før jeg fikk staget igjennom. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Mox1 Svart 27.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2013 Kjøp en lang 16 mm bor, så borrer du bort rusten. Har gjort dette flere ganger, funker som bare det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.