LoKi79 Startet 27.Mai.2013 Del på Facebook Startet 27.Mai.2013 Jeg kjøpte min daværende 1990 Draco 1900 ST med en kalesje som var i lørver. Jeg kontaktet da Windy for å høre om pris på en ny, og jeg fikk da vite at de faktisk hadde en inne til min båt. Og prisen var til og med lav.. Jeg ble da oppringt av en særdeles hyggelig herremann som etter hvert fikk overbevist meg om at jeg kanskje ikke burde være så skråsikker på båtens årsmodell, og han ville heller sjekke registeret til Draco for å se når båten var produsert. Problemet var at kalesjen de hadde inne var sydd etter en mal fra 1987, og det kom en ny mal i 1988. Etter 20 minutter fikk vi stadfestet at båten min faktisk er en 1987-modell, noe som var en stor skuffelse for meg. Det heldige i det, er at kalesjen da i teorien skulle passe. I går monterte jeg kalesjen, som var en Helly Hansen kjøpt for kr 7608,- fra Windy, og den passet som et skudd! Så jeg vil bare gi en liten oppmerksomhet til Windy for en fantastisk service, og kjapp oversendelse av kalesjen som ser knallbra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.