Morley Startet 27.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2013 Hei. Jeg kjøpte nettopp en Askeladden 445 Hunter. Den er registrert med noe som heter Unimark. Den har følgende system på registreringsnummeret N******U (*=seks siffer). Dette registreringsnummeret-/koden er frest inn i skroget en rekke plasser på båten. Ikke på motoren. Båten er fra 1997. Den er merket med et "stopp"-klistermerke UNIMARK AS som er rimelig likt Securmark. Var dette forløperen til nettopp Securmark? Er båten i så fall registrert i et register, og hvem har da dette registeret? Takknemlig for alle svar. Morley Sitér dette innlegget Link to post
HKEgner Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Jeg lurer også på dette! Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Når ingen har svart i en 3 år gammel tråd så hadde jeg sendt en mail til Securmark og spurt. Sitér dette innlegget Link to post
HKEgner Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Det har jeg gjort. Venter på svar! Ha en fortsatt fin kveld! Sitér dette innlegget Link to post
HKEgner Svart 28.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2016 UNIMARK er overtatt av Securmark, så nå er båten registrert der og ny klistremerker på vei! :-D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.