Jump to content

webasto HL24D, må fra/tilkobles 12V før den kan startes.


rbuljo

Recommended Posts

Heia, første post her.

 

etter mange flotte timer i en Draco Suntop 1800 ble man klar for en oppgradering med mulighet for overnatting..

 

valget falt på en Miami 670.

bilde

 

første utstyret som måtte inn er en webasto for og kunne utvide sesongen og bruksgleden litt på kalde kvelder.

 

kjøpte en brukt webasto HL24D.

 

fått den til og starte å gå etter litt plunder med ledningene som forrige eier hadde demontert fra pluggen til kontrollboksen.

men for at den skal starte etter jeg har skrudd den av må jeg koble bort strømmen og på igjen for at den skal starte.. vil altså ikke starte å gå uten å gjøre dette hver gang den har gått. noen som har en ide hva dette kan skyldes?

 

også håper jeg noen kan gi meg noen tips og erfaringer angående montering/plassering? er vel ikke helt i henhold til boka å montere denne i motorrommet siden jeg har en innebords bensinmotor.? men det hadde vært en lett løsning dog.. lurte på og lage ett hull i skottet bak førerstol til en inspeksjonsluke og lime en teakplate e.l. for og så feste den der.

Draco 2000 DC.


Forrige fornøyelser:


-07 Miami 670 VP 5.3GXI, -86 Draco 1800 SunTop, dyypt savnet..


www.dsolutions.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...