At-le Startet 27.Mai.2013 Del på Facebook Startet 27.Mai.2013 Hei.Råtten og ødelagt dørk Nimbus 310 ,Så laget på ny dørk. Epifans teak lakk fire ganger oo tilslutt mattlakk. Meget fornøyd. ;) Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 27.Mai.2013 Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 pent det der :) hvor fikk du tak i nye plater? jeg vil bytte i min til vinteren men jeg hadde håpet at jeg kan levere hele dørken hos noen som kan skjære til for meg ( jeg er ikke nøye nok til og rote rundt med en sånn jobb :P ) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 27.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 Kjøpte skipsplate 6mm hos Billingstad trelast Pluss kryssfiner limer sammen med skipsplate. Laget selv alt. Men tror Billingstad kan laget dørk for deg med ekstra betaler?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 27.Mai.2013 Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 ok takker :) Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 28.Mai.2013 Del på Facebook Svart 28.Mai.2013 Er ganske sikker på at Billingstad Trelast ikke! lager dørk for deg :( De grov skjærer sånn at du får rett størrelse, men utsparringer evt forsenkninger og kanting må du nok fikse selv, alternativt lage en mal og få et snekker verksted til å ta det. Ligger et lite et høyt oppe i åsen over Billingstad. Hatlehol snekkerverksted (Stokkerveien 100) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 28.Mai.2013 Del på Facebook Svart 28.Mai.2013 Hei.:-) Flott, meget pent arbeid. Hvilken type lim brukte du.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
At-le Svart 28.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2013 Hei.:-) Flott, meget pent arbeid. Hvilken type lim brukte du.? Vanlig trelim cascol. Torbi. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 28.Mai.2013 Del på Facebook Svart 28.Mai.2013 Javel, , mulig eg skal lage nytt gulv i vinter.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
At-le Svart 30.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Kjøpte ny 4 stk dørkbeslag m/fjærbelastning hos Biltema. Veldig like gamle og ny dørkbeslag. Mye billigere dørkbeslag enn andre maritim butikker. Spray alum grå primer bords fot. Sitér dette innlegget Link to post
Båttransport D5L Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Pent arbeid Sitér dette innlegget Link to post
Crazy Dane Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Havde nok valgt denne tre lim til båt når det gelder dørk og andet i våt miljø http://www.casco.no/index.php?contentID=130&productID=970&productcatID=132 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.