Jump to content

Pris antydning på Bure krysser + noen spm.


Johnsenbåt

Recommended Posts

Yes, da er det påtide å selge vår Burekrysser. Ifølge min far, er båten bygd på Gressvik i Fredrikstad, men etter at jeg har sett fler som er nesten helt like, er jeg noe usikker. Er det noen som vet hvor denne kan være bygget ?

 

Båten er som sagt til salgs, og jeg lurer på hvordan prisen er i forhold til dagens marked. Båten er veldig fin i lakk / treverk, finnes ikke noen form for råte noen steder etter det jeg vet. Hva ville du betalt for denne båten hvis du var ute etter en slik ? Vi har eid båten i 2 år, og forrige eier er en eldre herremann som virkelig kan tingene sine.

 

Det ble betalt rett over 100.000 for den for 2 år siden. Etter dette er den VELDIG fin, men ikke LIKE fin i lakken som den var når vi tok over den. Det legges også ut gjerne 500 båter på finn.no i døgnet nå, derfor prisen, for å øke sjansene for å få solgt.

Vi har også mulighet til å selge ved en 12 fot With, med 10hk honda 4t motor mot noe tillegg i prisen. Vil dette gjøre båten mer attraktiv for familier på jakt etter båt kanskje ?

 

Jeg har ikke bilder her, i og med at jeg sitter på en kommunal maskin uten noe rettigheter, men jeg legger ved link til finn annonsen nå ,så legger jeg ut bilder og mer informasjon når jeg kommer hjem.

 

Takk for alle bidrag. Hvis moderator mener at denne tråden bryter med noe, så vær så snill og endre det slik at tråden får ligge, istedenfor å stenge den. Takk !

 

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41865486

Redigert av Johnsenbåt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Av de tresnekker jeg har sett, må jo denne være noe av det beste. Ut fra bildene ser den jo rimelig strøken ut. Problemet er vel at de fleste som kjøper båt idag vil enten ha joggeskodesignet plastbåt, eller en mindre planene sjark, osv. Personlig vet jeg ingenting om prisnivået på din type båt. Bruksverdien er en ting, markedsverdi er jo det noen kjøper båten for.

 

Men fin er den. :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Slå til på rappen på 95.000 hvis det er et realbud. Prisen på tresnekker er tombola. Om du treffer den rette kjøperen får du bra betalt for bra båt (som din absolutt ser ut til å være). Høres ut til at du har truffet rette kjøper. Løp i banken med pengene!!

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

Han som kom med budet viste seg å være useriøs. Etter flere telefoner uten svar og litt bakrunns sjekk via navn og nummer, har man funnet ut at dette er en svindler, og han er kjent. Planen var sikkert å hente båten, for å overføre pengene senere. Hehe.

 

Så båten er til salgs. Det er flere som er interessert, men har ingen konkrete bud på den enda.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...