Jump to content

Hanto 24 puter til cabin


Tom-Roger

Recommended Posts

Har nettopp kjøpt en Hanto 24 1983 mod.(min første båt) Tidligere eier har kastet alle putene i cabinen pga. lukt. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye eller mål så jeg kan få lagd det selv. Lurer også på om noen har et koblingskjema til båten? Det er ledninger og sikringer over alt.

Link to post
Share on other sites

Hanto ble vel produsert av noen(to?) brødre i Horten. Tviler på at du finner maler til putene i dag - dessverre - men de lager du enkelt selv ved hjelp av papp som mal.

Det elektriske er jo ikke veldig avansert på de, foreslår at du rett å slett begynner på nytt. Riv ut alt sammen, og sett inn helt fra starten av, har selv gjort det på en Hanto 24, og det er en grei jobb, noen hyggelige timer/kvelder, og da vet du hva som er hva.

Om det elektriske til motor ikke er bra, kan du kanskje se om du finner link til det på erfaringsforumet her.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...