Jump to content

Skal kanskje kjøpe båt hos 3Fot i Larvik er dette en bra forandler


Bekko

Recommended Posts

Jeg må bare beklage ovenfor et par av de innleggene her om jeg tar feil, men magefølelsen min sier, på bakgrunn av at to er helt nye medlemmer av i dag, og det er deres første innlegg, inkludert at ordlyden og språklig fremstillig er svært likelydende, misstenker at dere har en forbindelse til nevnte firma på en slik måte at denne tråden blir som en reklame, snikreklame, for firmaet.

 

Om så er tilfellet, så er nok ikke det i tråd med hvordan vi gjør det her.

 

Ingar kan vel undersøke IP- adresser for innlegg. Stemmer det fra samme pc, så er ikke dette bra. Stammer det fra nevnte firma, så er det slettes ikke bra. Jeg kan forstå at man i trange tider har et behov for å spre ordet om hvor flinke man er, og slippe utgifter på annonser, men det er heller ikke i god båtplassenstil.

 

For en uke siden var det er tilsvarende eksempel.

Link to post
Share on other sites

Jeg tviler litt på de første innleggene her ja !

Virker litt muffins detta her !

Og jeg bor i Sandefjord og aldri hørt noe possetivt om dette selskapet,uten att jeg skal si noe negativt !

 

Dette er er ikke reklame men orda må jeg jo ha med !?

Link to post
Share on other sites

Har kjøpt 2. båter hos 3. fot i Larvik. Først en Aquador 28 og sist en Aquador 32C. Er meget fornøyd med produktet og måten firmaet har behandlet meg på gjennom flere år. Har også opplag og service hos dem. "Go and by an Aquador and be happy"

Link to post
Share on other sites

Litt morsomt at folk 2-3 båter fra samme firma, og det i året... og at de er ny registrert.. nesten som litt reklame dette

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg har også hatt befatning med 3fot i Larvik, kjøpte ikke noe stort så relevant til kjøp av en Aquador 35 C er det ikke, men jeg fikk lyst til å nevne at for meg var det en særs hyggelig opplevelse, først på mail, så telefon også i butikken. Jeg går gjerne litt sjabby kledt og mange steder har jeg kunnet stå å vente lenge....., slik var det ikke i Larvik, jeg ble møtt hyggelig, hjelpsomt og som avtalt. Helgen etter var jeg med dattera til 3fot i Gjeving v/Lyngør for å kjøpe styrekonsoll til båten, den butikken har jeg vært kunde hos i mange år, meget hjelpsomme og alt skjer med et smil, jeg glemmer ikke stormnatta for 4 år siden når vi fikk låne brygga der og ble vekket med varme rundstykker og tilbud om kaffe.... fersk utskrift fra YR fikk vi også.

Om butikkene går dårlig så kan det jo være fordi de bruker for mye tid på å være hyggelige med meg...

Hvis noen gjerne vil så tvil om mine hensikter også, så sett i gang.

Redigert av dieselfan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har også kjøpt båter av 3 Fot. De er dedikerte, troverdige og gode på oppfølging. Meget bra produkter. Gir de beste anbefalinger. :-)

Lykke til.

 

 

Vi har kjøpt 2 båter av 3Fot siste året og fornøyde med servicen og fokuset de har på oss som kunder. De leverer og er løsningsorienterte. Her kan du trygt handle og du blir en fornøyd kunde med en super båt

 

 

Har kjøpt 2. båter hos 3. fot i Larvik. Først en Aquador 28 og sist en Aquador 32C. Er meget fornøyd med produktet og måten firmaet har behandlet meg på gjennom flere år. Har også opplag og service hos dem. "Go and by an Aquador and be happy"

 

Helt "tilfeldig" kommer disse tre nye nickene (registrert i går) og skriver sine første innlegg hvor de skryter vilt og hemningsløst av det samme firmaet. Dette forteller meg at dette firmaet hadde jeg aldri rørt med en ildrake og intet i regnskapene som tilsier at de er økonomisk solide på noe vis!

 

:thumbsdown:

 

ps

setter en krone på at vi ikke får høre noe mer fra disse nickene!

Redigert av Mouche (see edit history)

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Ingar kan vel undersøke IP- adresser for innlegg.

 

Det er ikke forbudt med flere nick så lenge de ikke brukes på en ondsinnet måte. F.eks. trolling, da blir kontoene utestengt.

 

Om vi, på basis av IP eller annen informasjon, vet med sikkerhet at falske innlegg postes i kommersiell vinnings hensikt kan det føre til at vi advarer medlemmene mot firmaer som driver den type 'markedsføring'.

 

Som Mouche skriver så vil de nye medlemmenes videre deltagelse sikkert gi en indikasjon på om det dreier deg om 'ekte' medlemmer eller ikke. :smiley:

Link to post
Share on other sites

1+1=2

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

En tråd om avfuktere ble nylig fremstilt på en liknende måte. Da startet det hele med negativ omtale av et merke og skryt av en annen med ref til forhandler. Tilsvarende, nye medlemmer dukket opp med samme omtale.

 

For den som leser mye på dette forumet, så lærer en seg å kjenne lusa på gangen. Ordlyd, likeartet språkbruk, plutselig nye, ukjente nick, vekker min nyssgjerrighet og jeg ser på antall innlegg og når man ble medlem.

 

Når forhandlere opererer med åpne kort, bidrar til løsning på problemer mm, og er nøytrale i forhold til andre tilsvarende produkter, så er dette toppers.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...