HYDRO26 Startet 29.Mai.2013 Del på Facebook Startet 29.Mai.2013 Når det regner kommer det vann under motoren. Det er regnvann. Har noen erfaring med dette. Evnt noe som typisk ikke er tett etter 12 år??? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Tja, det kan være så mangt, er noen åpninger hvor det kan komme inn litt men første tanken er dørkdrenering. Sitér dette innlegget Link to post
HYDRO26 Svart 29.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Jeg tenker på det jeg og. Skal prøve helle på litt vann og se om det drypper. Har du vært borte i det før lettmatros? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Nei, på min F-23 står det vann inn på dørken så fort du går ombord så da hadde den sunket.... Har satt inn enveisventiler på dørkdreneringa nå. Det kan komme inn litt ved kraftig regn gjennom ventilasjonsrister oppå motorluken og på sidene. Ellers kan det hende at dørken drenerer steder den ikke skal.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.