s/y-hysteria Startet 30.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2013 Så hvor bor man i båt i Oslo til høsten 2013? Vil flytte til Oslo med min 48 fots seilbåt.. Hva skjer med Herbern? Hvor bor man når man ikke bor på Herbern? Innspill mottas med stor stor takk og glede :) Link to post
Popeye83 Svart 31.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2013 Herbern, nå Aker brygge marina er oppe å går med nye eiere. De fortsetter så vidt jeg vet med båtboere slik Herbern hadde. Kongen marina leier ut plasser på flerårsbasis. Det var snakk om at de skulle tilrettelegge med sanitæranlegg, vaskemaskin og vintervann i fjor sommer, men vet ikke hvordan det faktisk ble. LASA båt og motor i Bestumkilen har noen plasser for båtboere, de har vaskemaskin og vintervann. I Hvile havn i Leangbukta tror jeg de har flere båtboere, og jeg tror de har fasiliteter i land. I Vollen vet jeg det bor noen få båtboere. Link to post
s/y-hysteria Svart 31.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2013 Takker takker Popeye... Det var supersnilt! Da har jeg sendt mail til alle de havnene nevnt fra Popeye... Håper noen av dem svarer :) Oslo here I coooooome! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn