Jump to content

Skottbekledning eller male veggene innvendig?


seviste

Recommended Posts

Hei! første posten min her på båtplassen, kan vell nevne jeg er 17 år og kjøpte meg en 28 fots snekke av en bekjent av meg for 1 måne siden. jeg har revet vekk alt av interiør i båten på grunn av vannskader mange år på rad. brukte vell ca 7 timer med 2 l øysekar for å tømme skroget og andre rare plasse. :lol: Kan også nevne at motoren går som en klokke :smiley: motoren er av type Yanmar 2qm15

 

Tilbake til spørsmålet. Jeg vurderer sterkt og kjøpe skottbekledning og kle veggene før jeg setter inn vinduene igjen, men vet ikke helt fordi jeg har som formål å bruke båten til mye fisking og teine draging, så tenker på om jeg skal bruke 2 komponents maling og bare male over epoxyen på veggene og kle opp båten i kryssfiner.

 

Kan noen komme med innspill? Har dessverre ikke så alt for mye penger og legge i båten per dags dato i og med jeg går skole og prioriterer billappen og bil :smiley:

 

På forhånd tusen hjertlig takk!! :smiley:

 

Og beklager skrivefeil, lite tid i og med jeg har friminutt he-he

Redigert av seviste (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...